داستان زیبای غم انگیز
نوشته شده توسط : مازیار و ریبوار

پرسيد چقدر مرا دوست داري ؟

سکوتي کردم . چند لحظه به چشم هايش خيره شدم ...

ادامه مطلب:

 


گفتم : دوستت دارم به آن اندازه اي که عاشقتم .

عاشق يک عشق واقعي . عاشق تو ...

عاشقي که براي رسيدن به تو لحظه شماري مي کند .

به عشق اين لحظه هاي انتظار * دوستت دارم * .

به اندازه ي تمام لحظات زندگيم تا آخر عمر عاشقتم ...

به عشق اينکه تو را تا آخرين نفس دارم * دوستت دارم * .

به عشق اينکه گاهي با تو و گهگاهي به ياد تو .

در زير باران قدم ميزنم . عاشق بارانم . . .

به عشق آمدن باران و به اندازه ي تمام قطره هاي باران

*  دوستت دارم * .

به عشق تو به آسمان پر ستاره خيره مي شوم  .

به اندازه ي تمام ستاره هاي آسمان * دوستت دارم * .

به عشق ديدنت بي قرارم  .

حالا که تو را دارم هيچ غمي جز غم دلتنگي ات در دل ندارم .

به اندازه ي تمام لحظات بي قراري و دلتنگي  * دوستت دارم * . . .

من که عاشق چشم هايت هستم .

عاشق گرفتن دست هاي مهربانت هستم

به عشق آن چشم هاي زيبايت * دوستت دارم * .

لحظه هاي عاشقي با تو چقدر شيرين است .

آن گاه که با تو هستم يک لحظه تنها ماندن نفس گير است ...

به شيريني لحظه هاي عاشقي * دوستت دارم * .

من که تنها تو را دارم .

از تمام دار دنيا فقط  تو را مي خواهم . تو تنها آرزويم هستي ...

به اندازه ي تمام آرزو هايم که تنها تويي .

به اندازه ي دنيا که مي خواهم دنيا نباشد و تنها تو براي من باشي

به اندازه ي همان تنهايي که يا تنها با تو هستم و يا تنها به ياد تو هستم .

اي عشق من ...

اي بهترينم ... به عشق تمام اين عشق ها  * دوستت دارم *  .

پرسيدم : به جواب اين سوال رسيدي ؟

اين بار او سکوت کرد .

و اين بار او با چشم هاي خيسش به چشم هايم خيره شد ...

اشک هايش را پاک کردم و اين سکوت عاشقانه هم چنان ادامه داشت ...

و من باز هم گفتم :

به اندازه ي وسعت اين سکوت عاشقانه که بين ما برپاست




:: برچسب‌ها: # های عاشقانه # متن های زیبا # متن های عاشقانه # متن های عشقولانه # متن های کوتاه # مطا لب عاشقانه ,
:: بازدید از این مطلب : 329
|
امتیاز مطلب : 90
|
تعداد امتیازدهندگان : 29
|
مجموع امتیاز : 29
تاریخ انتشار : | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
کلبه عاشقان ومعشوقان در تاریخ : 1390/2/7/3 - - گفته است :
به سایت کلبه عاشقان ومعشوقان هم سری بزنید و در قرعه کشی شرکت کنید و از مزایای زیبای سایت استفاده کرده و عشق خود را درلیست عاشقان ومعشوقان ثبت کنید
--------------------------------------------ما برای تبادل بنر با شما آماد هایم در صورت پذیرفتن تبادل بنر به ما اطلاع دهید.

/commenting/avatars/avatar01.jpg
من در تاریخ : 1389/12/2/1 - - گفته است :
خوب بود ولی کاملترش کن
به منم سر بزن منتظرتم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: